De Activiteiten commissie van de gezamenlijke kerken

De PGS heeft sinds 1975 een activiteitencommissie. Rond 1995 moest het dak van de Hoeksteen vernieuwd worden en om dat te bekostigen is de Willibrord parochie ook bij de commissie aangesloten.

In de loop der jaren is er op vele manieren geld ingezameld door de beide kerken om zo de kosten van bijvoorbeeld onderhoud te bekostigen. Zo is het geld gebruikt voor nieuwe dakbedekking op de Hoeksteen, het reviseren van de torenklok en het vervangen van de verwarmingsketel en het professionele koffiezetapparaat.

Door verschillende oorzaken, waaronder corona en een te kort aan vrijwilligers, zijn de activiteiten en dus ook de inkomsten teruggelopen. Activiteiten die nu nog georganiseerd worden zijn de welbekende bloemetjesmarkt, het oliebollen bakken en de oud ijzer actie.

Om de activiteiten van de commissie weer volop te kunnen organiseren zijn nieuwe actieve leden met (nieuwe) ideeën van harte welkom, of kom gewoon gezellig per activiteit meedoen eventueel voor een korte periode.

Dus vindt u of vind jij het leuk om activiteiten te bedenken of mee te helpen met de uitvoering, laat het ons dan weten.

Aanmelden of informatie kan ingewonnen worden bij:

Karin Weevers: email: karin@weeversbv.nl   tel: 06 483 711 71

Grada Leijen: email: ghleijen@gmail.com   tel: 0321 321 541