Welkom nieuwe voorganger pastor Harry van der Vegt

Beste parochianen,

Gelukkig heeft het bisdom een opvolger benoemd voor pastor Jaap Scholten.                                                                                                                        Op 6 oktober zal priester Harry van der Vegt in onze geloofsgemeenschap voor het eerst voorgaan                                                                                    in de eucharistieviering van 9.00 uur. Wij nodigen u hiervoor van harte uit.

Pastor Harry van der Vegt komt uit de H. Drie-eenheid parochie in Houten waar pastor Jaap Scholten                                                                                      nu benoemd is. Dus het is een stuivertje wisselen. Met dien verstande dat pastor van der Vegt op 1 oktober                                                                            met emeritaat gaat en daarom minder uren in onze parochies werkzaam zal zijn dan pastor Scholten deed.

We hopen van harte dat pastor van der Vegt zich gaat thuis voelen op zijn nieuwe plek en                                                                                                    wensen hem veel werkgenoegen toe.

Locatieraad en pastoraatsgroep